středa 27. října 2010

Mafia 2 - jen na grafice nezáleží

Po přečtení spousta článků hanících ps3 verzi Mafie 2 jsem si ji od kamaráda půjčil. Chtěl jsem vidět, jestli je opravdu o tolik horší než xbox360 a pc verze. Pc verzi jsem viděl na plné detaily ve vysokém rozlišení a xbox verzi jsem viděl jen na videích. Po dohrání ps3 verze musím konstatovat, že grafika má opravdu nastaveny nižší detaily a ještě k tomu nejede úlpně plynule. Občas jsem zaznamenal cukání obrazu. Asi je to daň za nižší výkon grafického čipu v ps3. Hra byla primárně vyvíjena na jiný systém a proto nevyužívá plně výkon procesoru Cell. Co se ale týká hratelnosti, to už je jiná káva :-) Příběh mě pohltil od začátku do konce. Město je skvěle zpracované a neskutečně živoucí. Den se střídá s nocí. Byla radost se jen tak projíždět městem a sledovat tu nádheru. Ovládání je zpracované na jedničku. Hru jsem dohrál na 100%. A proto říkám, jen na grafice nezáleží.....

Žádné komentáře: