středa 10. září 2014

Jak jsem k Xboxu One přišel

  Je to až s podivem, ale jednoho dne mi moje přítelkyně navrhla jestli by jsem si nemohli koupit Xbox One. Nevěřícně a s úsměvem jsem se na ni podíval a zeptal se proč by ho chtěla. Prý, že ho někde viděla a chtěla by cvičit Zumbu a tancovat. V duchu jsem se zaradoval a říkám, klidně budu rád, alespoň je o důvod více, protože bych si ho chtěl stejně koupit kvůli Forze Motorsport 5 a dalším několika exkluzivním hrám, které v budoucnu vyjdou. Xbox 360 jsme si také kupoval kvůli jedné závodní hře, že neuhádnete, které :) Teď už se nám pod tv mačkají ps3, ps4 a xbox one. Já si spokojeně hraju FM5 a přítelkyně tancuje u Just Dance 2014 nebo cvičí u Zumby. Po několikátém společném tančení nebo spíše hýbání jsem rezignoval. Přítelkyně vždy dosahuje vyššího bodového skóre :) 

Žádné komentáře: